Ste pre klienta magnetický?

Rozsypali sa mi po zemi kancelárske spinky. Aj vám? Každému sa to občas stane.

V dávnejšej dobe by som sa zohla a zbierala ich po jednej-dvoch späť do krabičky. Od istého času ale poznám fintu, ako sa stať pre spinky magnetickou a pritiahnuť ich k sebe 1-2-3.  Vezmem do ruky magnet a šup, už aj sú pri mne.

A takto nejako to funguje aj pri hľadaní klientov. Premýšľajte so mnou: 

 

 

Spomeniete si, ako k vám prišiel váš posledný klient?

 

 

  • Stretli ste sa na ulici? … šiel okolo a vy ste ho oslovili, že máte preňho skvelú ponuku … 
  • Poslal ho k vám váš známy alebo iný spokojný klient? … najlepší spôsob ako získať klienta, pretože ten už vie, čo od vás môže čakať, ako mu viete pomôcť …
  • Alebo len tak zablúdil na váš web sledovať vaše video? … je vaším fanúšikom na sociálnych sieťach a nenechá si ujsť žiadne vaše online vysielanie … 

Fajn, tak klienta máme, ale ak sa už ocitol na vašej webovej stránke, musí ho niečo zmagnetizovať, aby tam zostal!

Ak ho na vašom webe nič nezaujme, odchádza a to by bola škoda!

Najlepší spôsob, ako ho na webe udržať, je „magnet“ – napr. eBook, video, check list, mp3. Klienta musíte zaujať – napr.obrázkom, krátkym popisom výhod, prínosov preňho.

Čím ste preňho magnetický? Dávate mu to, čo potrebuje? 

My sa dnes budeme baviť o eBooku. Nič zložité – jednoduché PDF-ko, ktoré pomôže vášmu klientovi vyriešiť nejaký problém. JEHO problém

Poobzerajte sa po svojom webe. Máte ho tam? Ak áno, máte spolovice vyhraté.

Klient zostane a dokonca ste ho aj zaujali  – teraz máte pár sekúnd, aby ste mu vysvetlili, prečo je váš eBook práve to, čo hľadá, čo potrebuje.

Ako to teda spraviť, aby váš eBook bol pre klienta magnetický? Rozhodne nesmiete zabudnúť na tieto pravidlá:

  • pútavý obrázok – 3D cover – lepšie raz vidieť, ako 100x počuť
  • magnetický názov – najlepšie v podobe otázky
  • návod má byť krátky – klient potrebuje pomôcť hneď! Čítali by ste 50 stranový eBook o úprave textov, ak potrebujete vyriešiť  len problém s odrážkami?
  • vždy sa zamerajte na jeden konkrétny problém alebo želanie vášho potenciálneho zákazníka
  • a postarajte sa o to, aby riešenie našiel vo vašom eBooku. Inak bude váš ebook možno aj stiahnutý, ale váš čitateľ sa k vám ďalej nedostane, pretože mu nedáte to, čo potrebuje.

Vy už eBook „magnet“ máte? Je skvelý, nabitý obsahom, ale nie ste si istí, ako pôsobí na čitateľov?

A je skvelý aj po technickej stránke, alebo ste sa pri jeho formátovaní „stratili“?
 
Ste si istí, že váš eBook urobí dobrý prvý dojem na vašich klientov?
 
Ak odpovede na tieto otázky nepoznáte, ale zaujíma vás to, ponúkam vám za vianočnú cenu do 31.12.2020: 
 

 

 
 

 

Prečítam si ho a napíšem vám bez cenzúry – narovinu, čo som zistila a svoje postrehy vám pošlem v prehľadnej textovej správe. AUDIT si môžete objednať za vianočnú cenu do 31.12.2020. Moje postrehy dostanete do 11.1. ako textový dokument. Vyzdvihnite si svoje 4.adventné prekvapko.
Stačí, ak do objednávkového formulára na webe vložíte kód: VIANOCE20
 
 

Cesta ako zistiť, či bude váš eBook bestsellerom, vedie tadiaľto >>>

Prajem vám krásne a pokojné vianočné sviatky.

 

 

Monika Gahérová, vaša textová koučka

úpravy, audit textu: www.onlineoffice.sk 

návody, kurzy: www.pocitacprezeny.sk

 

 

Monika Gahérová
Práca s počítačom, ale najmä s textom, je mojou vášňou. Chcem, aby sa aj pre ostatné ženy stalo prirodzené párkrát kliknúť a vyriešiť problém, skrotiť svoj počítač, nezblázniť sa, keď si word robí čo chce. Môj príbeh si prečítajte tu >>
Komentáre
  • eBOOK

    Čo dokáže začiatočník, keď sa pustí do písania textu? Robíte tieto chyby aj vy? ZBAVTE SA ICH!

    11_chyb_word copy

  • FACEBOOK
  • NAJNOVŠIE PRÍSPEVKY
  • Kategórie