8 týždňový program

AKO ZAUJAŤ SVOJE PUBLIKUM


+ pripraviť poklad, ktorý váš klient hľadá a získať si jeho pozornosť

otestujte si ma počas 20 min. konzultácia- povieme si o spolupráci a zistíme, ako vám dokážem pomôcť

už teraz je vám jasné, že digi-produkt sama nevytvoríte, vyberte si spôsob, ako vám pomôžem

chcete byť  v online svojim klientom NA očiach?


Čím začať? Na čo nezabudnúť?

  • hľadať svojho ideálneho klienta?
  • naháňať nápady, hoci vôbec neviete, čím zaujať?
  • sústrediť sa na grafiku, alebo lúskať texty?
  • čo všetko vyleštiť, aby klient prišiel a už neodišiel?
  • na čo ešte nezabudnúť?
Možnosť využiť kurz prišiel presne včas. Akurát riešim svoj prvý magnet a v kurze som našla komplet čo som potrebovala. Pekne postupne, každý deň niečo ďalšie, nové a potrebné. Prišlo veľa uvedomení od toho, pre koho píšem a tvorím až po to, čo mu pomôžem vyriešiť. A príklady zo života, ktoré sú v kurze v každom e-maile, mi veľmi pomáhali ujasniť si danú tému. Kurz môžem len a len odporučiť.
Martina Gajdošovácertifikovaná koučka pre životný a vzťahový koučing

Pripravíme 1 cestu klienta od magnetu až po e-mailing

Čo to presne znamená?

  • spoznať experta, ktorý vo vás drieme
  • odhaliť klientov najväčší problém
  • vymyslieť darček, ušitý presne na problém vášho klienta
  • vhodne darček "zabaliť" a hlavne mu ho nezabudnúť dať
  • byť klientovi aj potom na očiach a nezabudnúť sa mu pripomenúť 
  • vymyslieť stratégiu pre emailing, články na blogu alebo posty na sociálne siete
  • upraviť texty vášho webu, aby hovorili rečou vášho klienta   
Spolupráca s Monikou ma neskutočne bavila, nehovoriac o výsledku, ktorý je naozaj očarujúci! Graficky sme upravovali moju knihu - dávali sme jej podobu eBooku: preklopili sme formát, vložili nádherné obrázky, pridali sme farby v nadpisoch a deliacich čiarach. Bola to príležitosť dať sviežosť a hravosť 40 stranám čistého textu. Ďakujem.
Zuzana Jančokováwww.zdravedeti.sk

O čom bude na našich stretnutiach reč?

téma 1: MOJA EXPERTNÁ VETA

* čím môžem byť užitočný pre klienta a ako mu to povedať?

Aj ja som expert:

Pomôžem vám objaviť správny magnet, z ktorého bude vaše publikum nadšené. Vy si len predstavte, ako pomocou neho rastie vaša emailová databáza.

Aká je vaša expertná veta? Čo vám ide od ruky a pre klienta je to ako vyliezť na Mont Everest? V čom ste expert?

téma 2: HĽADÁ SA KLIENT - najlepšie ideálny

* hľadáme ihlu v kope sena

Predstavte si ideálneho klienta ako seba pred rokmi, keď ste čelili životným výzvam a hľadali cestu ku zmene ... keď ste riešili rovnaký problém, presne ten, ktorý vás priviedol až do pozície experta.

Lámete si hlavu nad tým, ako pripraviť zaujímavý obsah pre klienta? Najskôr musíte vedieť, pre koho chcete tvoriť.

téma 3: O ČOM PÍSAŤ a KOMUNIKOVAŤ

* aký problém rieši môj klient, aké má sny a túžby

o čom písať, čím zaujať, ako klienta nenudiť? ... to sú hamletovské otázky nejedného markeťáka 

Nápady,nápady, kde vás ľudia berú? Odpoveď je v otázke: Aký problém má váš klient v spojení s tým, v čom ste expert?

téma 4: AKO NA FOTKY A GRAFIKU

* do čoho obliecť vašu tému a ako s grafikou pracovať

pripraviť si 3D cover a objaviť skvelé fotky nielen pre svoj magnet, nemusí byť také náročné, ako sa vám zdá ... dáme vašu tému do gala

Kde vziať fotky zdarma? Ako s nimi pracovať, aby nezahltili váš magnet tak, že bude pre klienta nestiahnuteľný?

téma 5: DROBNOSTI, ktoré robia z magnetu mega markeťáka

* aKO POMOCOU MAGNETU PREDáVAť?

Čím ešte zmagnetizovať obsah, kde všade byť viditeľný  a na čo nezabudnúť, aby sme po prečítaní eBooku nestratili klienta?

Drobnosti, o ktorých ani netušíte, sa skrývajú v hlavičke a päte vášho magnetu, ale nielen tam!

téma 6: LANDING PAGE PRE SKVELÝ eBOOK

* haló, haló, niečo tu pre vás mám

akýkoľvek skvelý magnet je vám nanič, ak o ňom klientovi nepoviete

Ako ho klientovi ukážete? Zavesiť na web? Poslať e-mailom?

téma 7: KLIENT SI STIAHOL eBOOK - A ČO ĎALEJ?

* 5 e-mailov, ktoré nesmiete zabudnúť poslať

Pretože stiahnutím magnetu sa to všetko iba začína 🙂

Viete, ktoré e-maily nesmiete zabudnúť poslať po stiahnutí vášho magnetu? A viete aj prečo? A nie, nie je to len na udržanie klientovej pozornosti 🙂

téma 8: SPRÁVNE TEXTY PRE SPRÁVNE UŠI

* klientA ste zaujali, magnet sa vydaril ... 

Že treba komunikovať s klientom už viete. Aby vaša ďalšia komunikácia s ním nebola v štýle "ja o koze a on o voze", treba ju vyladiť 

Ako naučiť vaše texty, aby hovorili rečou vášho klienta?

Milujem prácu s textom. Najmite si ma, ak si neviete poradiť s gramatikou, alebo potrebujete z obyčajného textu na lusknutie prsta vykúzliť originálny digi-produkt, napríklad aj pomocou skvelej grafiky.

Monika Gahérová

8 týždňov budeme v programe pripravovať CESTu KLIENTA. 

Program je postavený na 8 témach:  1 téma = 1 online lekcia = 1 workshop na zoome

Pošlem vám prístup do členskej sekcie, kde nájdete pripravené videá, pracovné listy, linky na študijné materiály ku každej lekcii. 

Čaká nás 8 indi-vindi workshopov (len vy a ja) , na ktorých budeme pracovať vždy len s témou z aktuálnej lekcie indi-vindi, len vy a ja.

Aby ste z mentoringu vyťažili čo najviac, odporúčam: vždy si aktuálnu LEKCIU pred workshopom preštudujte a popremýšľajte nad svojím riešením, ktoré si na workshope rozoberieme, upraceme a doladíme. 

 Na 8 workshopoch a pomocou videí v online kurze pripravíme tie správne ingrediencie:

  • téma 1: MOJA EXPERTNÁ VETA
  • téma 2: HĽADÁ SA KLIENT - najlepšie ideálny
  • téma 3: NÁPADY - O ČOM PÍSAŤ V eBOOKU
  • téma 4: AKO NA FOTKY A GRAFIKU - v digi produktoch a na webe
  • téma 5: DROBNOSTI, ktoré robia z magnetu mega markeťáka
  • téma 6: LANDING PAGE PRE SKVELÝ eBOOK
  • téma 7: KLIENT SI STIAHOL eBOOK - A ČO ĎALEJ, aby na vás nezabudol?
  • téma 8: SPRÁVNE TEXTY PRE SPRÁVNE UŠI - ako hovoriť rečou klienta,

 aby sa k vám aj po stiahnutí magnetu vrátil a aby na vás nezabudol!

vyberte si vašu verziu: AKO ZAUJAŤ SVOJE PUBLIKUM

odhaliť v sebe poklad, ktorým ste pre klienta a postaviť na ňom stratégiu, ktorá vám bude napĺňať e-mailovú databázu

nie som platca DPH

MAgnet? e-mailing? landing page? máte z toho veľkú hlavu?

Ukážem vám cestu, ako sa z toho vymotať

  • predstavte si, aké to bude, keď zaujmete svoje publikum
  • odhalíte v sebe poklad, ktorým ste pre klienta
  • klienti vás budú vyhľadávať a sledovať vaše kroky
  • radi sa k vám vrátia a vy si budete s radosťou užívať ich dôveru

otestujte si ma počas 20 min. konzultácia- povieme si o spolupráci a zistíme, ako vám dokážem pomôcť

už teraz je vám jasné, že digi-produkt sama nevytvoríte, vyberte si spôsob, ako vám pomôžem

Potrebujete poradiť?


monika@pocitacprezeny.sk

+421 911 352 892