raketový štart pre obsah môžeme spolu zažiť opäť v decembri 2024, teda presne o ...
ďalšie termíny v r.2025 - 1.3. / 1.6. / 1.9.
SÉRIA 4 WORKSHOPOV s mentorom na rozbehnutie obsahu
Hľadá sa klient
ABY vaša KOMUNIKÁCIA, nápady na magnet a obsah na sieťach fičali, potrebujete sa dostať textami do hlavy svojich klientov. Preto je mega dôležité poznať odpovede na 4 otázky v online biznise: KTO? PREČO? ČO? AKO?
A až keď vyskladáte tieto PUZZLE, pochopíte, čo zaujme vaše publikum natoľko, aby s vami zostalo čo najdlhšie.
Vaša KOMUNIKÁCIA s klientom práve stagnuje? Lámete si hlavu nad tým, ako svoje publikum osloviť, čím ho zaujať, aký obsah preňho tvoriť, aby ste si zachovali jeho priazeň? Neviete, čím a kedy vo svojom obsahu cinknete na správnu strunu?
Tým, že sa zameriate na klienta a Na jeho motivácie,
ktoré ovládajú jeho rozhodovanie a nákupný proces, pochopíte a odrazu sa vám rozjasní, ako sa tvoria zaujímavé PRÍSPEVKY NA SIETE, ako vzniká MAGNET, ktorý klienta vtiahne do vášho know-how a o čom tvoriť ďalší obsah, ktorý udrží jeho pozornosť.
Hľadá sa KLIENT
je séria 4 WORKSHOPOV naživo s mentorom, na ktorých rozlúskneme 4 najzákladnejšie otázky vo vašom biznise, bez ktorých žiaden obsah nevytvoríte: KTO? PREČO? ČO? AKO? Nájdite odpovede a vyskladáte z nich puzzle, ktoré vám pomôžu konečne tvoriť magnetický obsah.
téma 1: NA PRVÝ DOJEM MÁTE LEN PÁR SEKÚND, NEPOKAZTE HO!
ČO vám ide od ruky a pre klienta je to ako vyliezť na Mont Everest? Pozrieme sa na to, ako povedať klientovi, aký poklad preňho máte.
téma 2: KLIENT, KTORÝ BUDE MAŤ OČI AJ UŠI LEN PRE VÁS
KTORÉ ingrediencie potrebujeme vložiť do textov a obsahu, aby klienta k vám pritiahli? Rozlúskneme, čo robí náš obsah neodolateľným a magnetickým.
téma 3: NÁPADY, NÁPADY, KDE VÁS ĽUDIA BERÚ
O ČOM hodiť s klientom reč? Rozprúdime búrku nápadov a zistíme, ktorý obsah pomôže vyriešiť klientov problém, alebo splniť jeho sny a túžby.
téma 4: DAJTE VAŠU TÉMU DO GALA
Ako klienta zmagnetizovať? Vydolujeme z nápadov poklad - magnet a dáme mu formu, ktorá bude pre vášho klienta atraktívna.
predstavte si, že po 4 workshopoch to bude vo vašom biznise takto:
- získate pre biznis to najdôležitejšie - slová, na ktoré počuje váš klient
- konečne sa vám rozjasní, o čom s ním komunikovať
- vytvoríte magnet, ktorý klienta zaujme
- budete mať zásobu nápadov na ďalší obsah
- pochopíte, čím si pritiahnuť vášho ideálneho klienta
Táto možnosť prišla presne včas. Akurát riešim svoj prvý magnet a na workshopoch som našla komplet čo som potrebovala. Pekne postupne prišlo veľa uvedomení od toho, pre koho píšem a tvorím až po to, čo mu pomôžem vyriešiť. A príklady zo života mi veľmi pomáhali ujasniť si danú tému. Môžem len a len odporučiť.
cena SÉRIe základný mentoring
4 ZOOM-WORKSHOPy s mentorom
Využite 4 workshopy, príďte naživo a PRIPRAVTE SI S MENTOROM ODPOVEDE na 4 základné otázky, bez ktorých magnetický obsah nevytvoríte!
budeme pripravovať 4 diely skladačky na mieru váš biznis a klienta
- téma 1: ako povedať klientovi, v čom mu pomôžem
- téma 2: ako nájsť svojho ideálneho klienta
- téma 3: ako pripraviť si zásobu nápadov pre magnety, príspevky, články
- téma 4: ako vybrať 1 nápad ako magnet
KTO
v čom som expert?
PREČO
(pre koho) tvorím?
ČO
(z môjho know-how) mu najlepšie pomôže?
AKO
(do čoho) to zabalím?
k tomuto kurzu máte ako BONUS 1 MES. ČLENSTVO v ŠTUDOVNI (v hodnote 59€)
V členskej sekcii vás čakajú 4 návody na samoštúdium a vždy v pondelok sa stretneme na workshope, aby sme vaše myšlienky a nápady doladili. Každý TÝŽDEŇ = 1 téma / 1 workshop
* Mentoring vždy v PONDELOK o 10:00 na Zoome.
Prednášky sú ihneď dostupné, môžete sa pustiť do štúdia. Každú odporúčam prejsť ešte pred workshopom, aby ste sa mohli pýtať konkrétne otázky k vašej téme.
* Séria 4 workshopov prebehne vždy v rámci jedného mesiaca, jej stretnutia na seba nadväzujú, je dôležité absolvovať ich v presnom v poradí: 1-2-3-4 workshop *
* Prístup k prednáškam a záznamom z workshopov vám zostáva natrvalo v členskej sekcii, môžete sa k nim priebežne vrátiť a ladiť, čo potrebujete
TEXTujem a pomáham v online klientom s obsahom - tvoriť články, príspevky na siete, magnety, vniesť do obsahu štruktúru, a potom ho zrecyklovať, aby opakovane pritiahol záujem ideálneho klienta, pomáhal rozširovať komunitu a napĺňal e-mailovú databázu.
Monika Gahérová