ako poslúžim vašim textom

poviem vám, či ste ich napísali pre uši vášho ideálneho klienta, kde sú ich slabé miesta a ako ich môžete vyšperkovať, alebo ich upravím a vložím do nich ingrediencie, ktorými brnknú na strunu vášho klienta. Vyberte si, čo potrebujete ...


Chcete vedieť ako sú na tom vaše texty?

Vtiahnu klienta do vášho biznisu? Hovoria rečou klienta? Sú magnetické? Poviem vám, či ste ich napísali pre uši vášho ideálneho klienta, ukážem vám, kde sú ich slabé miesta a ako ich môžete vyšperkovať. Vyberte si, čo vám vyhovuje. 

text / obsah - AUDIT

zistím, kde strácate (nielen vďaka textom) svojich klientov

  • prečítam si texty, eBook, alebo prelustrujem vašu predajku či Homepage 
  • spravím audit - nájdem slabé miesta + pripravím konkrétne návrhy, ako ich zlepšiť 
  • dostanete REPORT PDF
  • a stretneme sa na ZOOME (cca 30 min.) s konkrétnymi návrhmi

výstup: PDF report + zoom záznam

127 €

konzultácia

čo sa u vás deje vs. čo by to (vo vašom biznise) chcelo

  • začínate, alebo ste v online dlhšie ako dinosaurus a ...neviete, čím zaujať klienta? ... chcelo by to magnet
  • neviete, ako si udržať klientovu dôveru, aby sa k vám rád vrátil? ... chcelo by to e-mailing
  • neviete, ako mu povedať, že máte preňho skvelé tipy a produkty? ... chcelo by to vyladenú predajku
  • neviete, ako sa klientovi pripomenúť, aby na vás nezabudol ... chcelo by to newsletter

Textové služby - JA spravím

Texty sú pre vás španielska dedina? Nech robíte, čo robíte, vaša predajka znie stále ako návod na obsluhu kosačky? Neviete, ako pre klienta pripraviť magnetický obsah? Škrípe e-mailová komunikácia s klientom? 

Pozriem sa tomu na zúbky, urobím prehľad kľúčových slov, ktoré sa vyhľadávajú vo vašej téme a navrhnem, ako ich upraviť, aby boli pre klienta príťažlivé. Vy si vyberte, ako vám pomôžem:

balíček text

* NáJDEM KľúčOVé SLOVá *

* vyladím vaše hotové texty *

  • nech robíte, čo robíte, vaša predajka znie stále ako návod na obsluhu kosačky?
  • vyladím vaše hotové texty - vložím do nich tie správne ingrediencie, 
  • aby brnkli na strunu vášho klienta

* homepage * 3 článkY na blogu * 1 predajná stránka

97 €

balíček magnet

* NáJDEM KľúčOVé SLOVá *

* vymyslíme magnet *

* natextujem Landing page *

* nastavím e-mailing po magnete *

  • check list, eBook, záznam workshopu, video alebo e-mail kurz ... aj to môže byť magnet, ktorý bude napĺňať vašu e-mailovú databázu

* 1 magnet * 1 landing page * 3D cover * grafika pre FB propagáciu * 5 e-mailov

197 €


balíček e-mail

* NáJDEM KľúčOVé SLOVá *

* udržíme klientovu pozornosť *

  • e-mailingom ušitým na mieru presne pre váš biznis, napr. kampaňovým
  • e-mailingom pri predaji vašich produktov
  • zaujímavým newsletterom, ktorý poučí aj zabaví vášho klienta

* kampaň 4-5 e-mailov * newsletter 10-15 e-mailov/ postov FB

97 €

Čo hovoria Moji spokojní klienti

Ako som hľadala svoj MAGNET a našla :-)) Moniku som už poznala ako experta na texty, ale aj na obrázky a grafiku. Preto ma zaujala jej Letná škola e-mailingu, lebo som práve začala používať smartemailing pre komunikáciu s absolventkami mojich kurzov panvového dna a potrebovala som poradiť ČO a hlavne AKO, aby to bolo trefné, úderné a (asi) aj stručné (to nie vždy viem). Výhoda bola, že sme boli one-to-one a mohli sme ladiť presne na moje podnikanie, na mojich klientov. No a výsledok bol krásny "šťavnatý" MAGNET, ktorý predčil moje očakávania a ktorý bude "skrášľovať" moju webovú stránku. Šťavnatosť je totiž pre naše panvové dno ta správna ingrediencia :-)). Preto odporúčam Moniku opäť všetkými desiatimi, lebo jej oko vie vybrať z textu to správne slovo, ktoré vie cinknúť vašich zákazníkov do uší. A čo sa týka grafiky, ktorú tvorí s našimi texty, tak to je také "pohladenie na tele aj na duši". Ďakujem Monika. Michaela Schusterová
Schusterová Michaelametóda CESTA, cvičenie panvového dna, rituály, www.michaelaschusterova.sk
Milá Monika, ďakujem Ti za fantastickú spoluprácu pri "túningovaní" 🙂 mojej web stránky. Som šťastná, že sa našiel niekto, kto mi rozumel takmer bez slov. Bolo to doslova o tom, že si nacítila, čo som si myslela a cítila ja. Absolútna symbióza 🙂 . Vďaka tomu vyzerá dnes môj web tak, že som s ním spokojná. Vylepšené texty a upravená grafika robia svoje. Všetko je zrazu zrozumiteľnejšie a má to hlavu aj pätu. Moni, ďakujem z celého srdiečka a teším sa na našu budúcu tvorbu. Viem, že keď budem čokoľvek potrebovať, budeš tu znova pre mňa. S láskou. Janka
Janka Vnukoválektor, kouč, terapeut, www.terapialaskou.sk
Ja Monike ďakujem za perfektne upravený e-book. Bol to môj prvý e-book a nemohla som si dovoliť ho len tak zbuchnúť. Musel byť perfektne štylisticky upravený a práve v tejto fáze finálnej úpravy odviedla Monika skvelú prácu.
Katarína Molnárovákozmetička a lektorka pre kozmetičky, www.somkozmeticka.sk a www.perlacosmetic.sk
Pani Moniku som si vybrala na základe iných referencií ohľadom jej práce s textom. Nakoľko som mala problémy s vytvorením Ebooku, tak aby bol prehľadný, potrebovala som odbornú pomoc. Túžila som nielen po dizajnovom obale eknihy, ale tak by bol zaujímavý a pútavý pre čitateľa. Mohla som nad tým sama stráviť hodiny ba aj dni, no rozhodla som ta zveriť to do rúk pani Moniky, ktorá je expertom na písanie a úpravu textov. Ďakujem za skvelú spoluprácu, krásne spracovaný Ebook a určite rada využijem jej služby a spoluprácu aj v budúcnosti.
Monika ŠtanclováPoradkyňa a lektorka v oblasti čínskej metafyziky, www.fengshui-zdravebyvanie.sk
Ponuku textovej mini-konzultácie s pani Monikou som našla na Facebooku a som rada, že som to vyskúšala. Bolo to veľmi príjemné 20 minútové stretnutie cez Zoom. Veľmi jasne mi vysvetlila slabé stránky v texte môjho webu a ihneď navrhla, ako ich upraviť, aby boli príťažlivé pre môjho klienta. Rada využijem jej služby aj v budúcnosti.
Gabriela Mitroválektorka kurzov osobnostného rozvoja, www.everydaymanager.sk

 

Zasekli ste sa na ceste klienta?

Máte chaos - kedy? čo? ako? čo skôr? a čo potom?

Urobte si v tom jasno ! Naštartujte obsah pre svoje publikum a vylaďte cestu klienta.

Pozývam vás na sériu 4 workshopov. Bude to rýchle a tvorivé. Pripravíte si 4 najzákladnejšie časti skladačky, bez ktorých KOMUNIKÁCIU s klientom nerozbehnete a hlavne - prestanete sa v tom plácať a pochopíte: kedy, čo, ako, čo skôr, a čo potom ... na ceste klienta. Nezmeškajte aktuálne termíny.