Brnknite na strunu svojim klientom!

Čítate a počúvate to všade okolo vás:

získať pozornosť klienta je náročné, ale ešte viac námahy dá človeku udržať si jeho pozornosť.

Ako to teda urobiť, aby vaše články, texty, eBooky boli viditeľné? Ako brnknete na strunu svojim klientom?

Okrem toho, že váš článok, text, magnet bude obsahovo perfektný a pomôžete ním vyriešiť nejaký problém, v ktorom ste naslovovzatý odborník, treba ešte zabezpečiť, aby sa aj zapáčil.

Aby ho jednoducho bolo vidieť! Ako? Hodiť ho na Facebook alebo landing page, nechať fanúšikov zdieľať a lajkovať a nezabudnúť …

DAŤ MU PEKNÚ GRAFIKU 🙂

Lebo ak chcete svojim príspevkom na FB upútať pozornosť klienta, máte na to len pár sekúnd. Túto prácu za vás hravo zvládne pútavý obrázok!

Že nie ste grafik, ilustrátor, neovládate drahé grafické programy? Nie je to potrebné. Hneď vám to názorne vysvetlím. Stačí v jednoduchom programe CANVA vo verzii zdarma nájsť peknú šablónu a zmeniť na nej obrázky a svoje texty.

Šablónu vľavo som si skopírovala a zmenila podľa seba. A trvalo mi to presne 10 minút 🙂

Je to jednoduché. Pozrite si videonávod zdarma, ako v Canve vytvoriť pútavú grafiku>>>

Nie, nebojte sa, nie je to návod na ovládanie celého programu! Je to 10 minútové video, ktoré vás krok za krokom prevedie tvorbou jednej grafiky v Canve.

A fakt stačí 10 minút vášho času a máte ho! Obrázok aj klienta 🙂 Uvidíte … že každá vaša ďalšia grafika bude už len dokonalejšia! Pochopíte princíp a stanete sa majstrom originálnej grafiky.


Ste zvedaví, čo všetko ešte môže brnknúť na strunu vášho klienta a čím ho môžete zaujať, aby sa k vám vrátil a venoval vám svoju pozornosť? Tak napríklad:

  • poznať experta, ktorý vo vás drieme
  • rozhodne by ste mali poznať svojho klienta
  • vymyslieť darček, ušitý presne na problém vášho klienta
  • vhodne darček „zabaliť“ a hlavne mu ho nezabudnúť dať
  • byť klientovi na očiach a nezabudnúť sa mu pripomenúť 
  • vymyslieť stratégiu pre e-mailing, články na blogu alebo posty na sociálne siete
  • upraviť texty, ktorými s klientom komunikujete tak, aby hovorili jeho rečou 

Toto všetko vám je jasné, ale ako to urobiť? Hamlet si kládol otázku: Byť či nebyť? Ak aj vás už dlhšie trápia podobné hamletovské otázky:

??? Čo vám ide od ruky a pre klienta je to ako vyliezť na Mont Everest?

??? Aký je klientov najväčší problém?

??? Nápady, nápady, kde vás ľudia berú a kde vás mám hľadať ja?

??? Kde vziať fotky zdarma? Ako ich spacifikovať, aby nezahltili váš magnet tak, že bude pre klienta nestiahnuteľný?

??? Hm, tak som to konečne vymyslel, ale ako to klientovi ukážem? Poslať poštovým holubom?

??? Čo ešte, aby som nedopadol takto: zíde z očí, zíde z mysle?

??? Ako naučiť texty, aby hovorili rečou klienta? 

… ale odpovede na ne ste doteraz nenašli, pomôžem vám ich rozlúsknuť.

V mentoringu Ako zaujať svoje publikum >>> nájdeme a nastavíme cestu klienta vášmu biznisu presne na mieru a z vášho magnetu sa stane atraktívny nástroj na získavanie emailovej databázy.


Monika Gahérová, expert na texty

  • textový koučing, návody, postupy: www. pocitacprezeny.sk
  • audit komunikačných šumov s klientom: www.expertnatexty.sk

Monika Gahérová
Milujem prácu s textom. Dám vašim textom tie správne ingrediencie! Gramatika, štylistika, grafika a správne kľúčové slová dokážu chytiť vašich klientov za srdce. Najmite si ma, ak potrebujete z obyčajného textu na lusknutie prsta vykúzliť originálny magnet napríklad aj pomocou skvelej grafiky. Môj príbeh si prečítajte tu >>

Pozývam vás do ŠTUDOVNE.

každý utorok v mesiaci  na ZOOM-workshope od 18:00

Môžete študovať samy, alebo prísť na workshop a odkukať postupy, získať odpovede a tipy, ako spacifikovať texty a grafiku, aby vám robili dobré meno u vašich klientov. Aktuálne v marci budeme hľadať problém - ten najväčší, ktorý náš klienta má.