Prečo by ste ináč podnikali?!

Som textová kúzelníčka a od svojej klientky som dostala takúto kúzelnú otázku:

Keď mám webstránku, potrebujem aj magnet?

A ja som sa jej na oplátku spýtala, či potrebuje klienta? Odpovedala, že áno.

Hm, tak sa teda pozrime na to, ako to vlastne s tým magnetom je.


V oblasti online biznisu pod slovom MAGNET obvykle myslíme naše know-how vo veľmi skrátenej a atraktívnej forme, ktorá natoľko zaujme klienta, že je ochotný vymeniť ju za svoj e-mail. On získa informácie a my kontakt naňho.

Od toho sa odvíja naša ďalšia komunikácia s ním a obchody.

Potrebujete klienta? ISTE! Prečo by ste ináč podnikali?!

Potrebujete magnet? ISTE! Pretože váš biznis bude fungovať, len ak si s klientom vytvoríte vzťah, vzbudíte v ňom dôveru, naučíte ho niečo, čo mu v začiatkoch veľmi pomôže a bude ochotný vrátiť sa k vám pre ďalšie informácie.

Ale to, aby sa k vám vrátil, mu musíte povedať.

A poviete mu to, len ak máte naňho kontakt.

Ako ten kontakt získate?

Dáte mu niečo zdarma – eBook, check list, video …

Ako MAGNET funguje?

  1. dáte jednoduché ale skvelé know-how
  2. získate kontakt
  3. pošlete ďalšie zaujímavé info – linky na články (web), posty (FB), fotky (IG)4)
  4. ponúknete rozširujúce know-how vo svojom online kurze, konzultácii, mentoringu

Ako MAGNET nefunguje?

  1. dáte jednoduché ale skvelé know-how
  2. získate kontakt
  3. klienti sa automaticky pohrnú na vaše stránky a kupujú všetko, čo tam vidia

Zabudnite! Takto to fakt nefunguje!

Ak vás už dožralo prešľapovať na jednom mieste a čakať, kedy sa klienti ozvú, pripravte sa na nich – poznám spôsob, ako si klientov získať a udržať. Magnet na webe má byť presne previazaný s vaším biznisom. Nejedná sa o žiadne BUM magnet a koniec.

Magnet + 3D COVER + LANDING PAGE + e-MAILING po stiahnutí eBooku.

Toto je skvelá a úspešná cesta ku klientovi, ktorý sa k vám rád vráti. Rozhodne by som ju nepodceňovala.

A práve to prvé a posledné klienti často podceňujú. Prečo? Najčastejšie preto, že nevedia, ako komunikovať so svojím klientom. O čom písať? Akú hodnotu dať klientovi vo svojich článkoch?

Apropó, videli ste už Ingrediencie skvelého eBooku? …  Ak nie, stiahnite si ich tu>>>

Je jedno, či si ako magnet vyberiete eBook, video, check list … každý z nich musí mať týchto 10 ingrediencií (alebo aspoň väčšinu z nich), aby spravil z klienta vášho verného fanúšika, ktorý sa k vám rád vráti.

Váš biznis sa má prihovárať vášmu ideálnemu klientovi a keď neviete, kto to je, budú všetky slová len hádzaním hrachu na stenu.

Aj vy hľadáte nápady, o čom písať pre svojich klientov?

Potrebujete skonzultovať technickú alebo obsahovú stránku vášho webu, článku alebo eBooku?

Pokiaľ riešite práve vyššie popísané a komunikácia s klientom je na bode mrazu, môžem vám s tým pomôcť. Na konzultácii sa pozrieme na to, kto je váš klient a ako sa mu prihovoriť.

Po hodine so mnou sa vaše know-how môže zmeniť napr. aj na skvelý magnet. A mať skvelý fungujúci magnet znamená mať pozornosť svojich klientov.

CHCETE TO? Radosť z pribúdajúcich klientov, ich opakovanú priazeň, funkčnú cestu klienta?

Cesta ku konzultácii vedie tadiaľto >>>


Monika Gahérová

www.pocitacprezeny.sk     www.onlineoffice.sk

Monika Gahérová
Mojou vášňou sú eBooky a magnety rôzneho druhu. Naučím vás, ako si vytvoriť magnet na kontakty, aby sa stal atraktívnym nástrojom na získavanie emailovej databázy. Vy si len predstavte, ako pomocou nich rastie vaša emailová databáza.  Môj príbeh si prečítajte tu >>
Komentáre