Ste majákom pre vašich klientov?

Čo je vaša najsilnejšia zbraň? Čím si pritiahnete svojich klientov a zároveň im pomôžete?

Ja som textová kúzelníčka. Mojou srdcovkou sú magnety – najmä ich obsahová stránka. A robím to s láskou a vášňou pre texty a s citom pre grafiku.

Chcete dať svojim klientom riešenie na ich problém? Pripravte im eBook, check list, záložku do knihy, video alebo e-mail kurz, aby s vami zostali. Na jednej konzultácii som od svojej klientky dostala takúto otázku:

Keď mám webstránku, potrebujem aj magnet?

A ja som sa jej na oplátku spýtala, či potrebuje klienta? Odpovedala, že áno.

Áno, podnikanie je o klientoch:

  • prídu, nakúpia naše služby alebo produkty,
  • zaujme ich naša ďalšia/nová ponuka,
  • začnú nás sledovať,
  • zoberú si od nás niečo zdarma …

A teraz si to prečítajte ešte raz, ale v opačnom poradí, lebo tak to funguje v reále:

  • zoberú si od nás niečo zdarma …
  • začnú nás sledovať,
  • zaujme ich naša ďalšia/nová ponuka,
  • prídu, nakúpia naše služby alebo produkty,

Takže našou najdôležitejšou úlohou je byť majákom pre našich klientov. Dať im niečo, čo ich k nám pritiahne. Žeby magnet?

Váš biznis sa má prihovárať vášmu ideálnemu klientovi.

Preto je fajn poznať klienta a vedieť, o čom písať, aby ste pritiahli jeho pozornosť. Pokiaľ je komunikácia s klientom na bode mrazu, môžem vám s tým pomôcť.

Na konzultácii sa pozrieme na to, kto je váš klient a ako sa mu prihovoriť. Ukážem vám, ako sa vaše know-how môže zmeniť na skvelý magnet alebo sériu článkov na vašom blogu. A mať skvelý fungujúci magnet znamená mať pozornosť svojich klientov.

Ako to vlastne s tým magnetom je?

V oblasti online biznisu pod slovom MAGNET obvykle myslíme naše know-how vo veľmi skrátenej a atraktívnej forme, ktorá natoľko zaujme klienta, že je ochotný vymeniť ju za svoj e-mail. On získa informácie a my kontakt naňho.

Potrebujete klienta? ISTE! Prečo by ste ináč podnikali?!

Potrebujete magnet? ISTE! Pretože váš biznis bude fungovať, len ak si s klientom vytvoríte vzťah, vzbudíte v ňom dôveru, naučíte ho niečo, čo mu v začiatkoch veľmi pomôže a bude ochotný vrátiť sa k vám pre ďalšie informácie.

Ale to, aby sa k vám vrátil, mu musíte povedať.

A poviete mu to, len ak máte naňho kontakt.

Ako ten kontakt získate?

Dáte mu niečo zdarma – eBook, check list, video …

Ako MAGNET funguje?

  1. dáte jednoduché ale skvelé know-how
  2. získate kontakt
  3. pošlete ďalšie zaujímavé info – linky na články (web), posty (FB), fotky (IG), video (YUT)
  4. ponúknete rozširujúce know-how vo svojom online kurze, konzultácii, mentoringu

Ako MAGNET nefunguje?

  1. dáte jednoduché ale skvelé know-how
  2. získate kontakt
  3. klienti sa automaticky pohrnú na vaše stránky a kupujú všetko, čo tam vidia

Zabudnite! Takto to fakt nefunguje!

Apropó, videli ste už Ingrediencie skvelého magnetu? …  Ak nie, stiahnite si ich tu>>>

Je jedno, či si ako magnet vyberiete eBook, video, check list, článok … každý z nich musí mať týchto 10 ingrediencií (alebo aspoň väčšinu z nich), aby spravil z klienta vášho verného fanúšika, ktorý sa k vám rád vráti.

„BUM magnet a koniec“?

Fajn, tak magnet už máme a rozhodne by som venovala pozornosť ešte niečomu ďalšiemu. Treba ho dať klientovi. Magnet na webe má presné miesto vo vašom biznise. Nejedná sa o žiadne „BUM magnet a koniec“. Preto je dôležité naplánovať aj fungujúcu cestu klienta:

príspevok na soc.sieťach + Magnet + 3D COVER + LANDING PAGE + e-MAILING po stiahnutí eBooku.

A práve to prvé a posledné klienti často podceňujú. Prečo? Najčastejšie preto, že nevedia, ako komunikovať so svojím klientom. O čom písať? Akú hodnotu dať klientovi vo svojich článkoch?

Poďte so mnou tvoriť

Ak ani len netušíte, čím zaujať svoje publikum, začnite tu >>> stačí 6 dní, aby ste objavili „tehličky“, z ktorých postavíte váš online obsah – magnet, tému na nový článok alebo online produkt, sériu e-mailov, ktoré budú napĺňať vašu e-mailovú databázu. 

Teším sa, čo spolu vytvoríme

Monika Gahérová, expert na texty

www.pocitacprezeny.sk

     

Monika Gahérová
TEXTujem a pomáham v online klientom s obsahom - magnety, predajky, check listy, landing page vyladím tak, aby hovorili rečou klienta. Mojou srdcovkou sú magnety, ktoré vám budú napĺňať e-mailovú databázu. Ráčte vstúpiť>>

AKTUÁLNA FEBRUÁROVÁ téma: MAGNET AKO SKVELÝ MARKEŤÁK

krátky sprievodca, v ktorom si ujasníte, čo robí MAGNET magnetom a bez čoho by ste magnet do sveta nemali púšťať, čo musí obsahovať, aby vám napĺňal e-mailovú databázu a privádzal klientov na web

v ŠTUDOVNI môžete študovať so mnou alebo svojím tempom - čakajú tam na vás prednášky a návody, hľadajte tému "MAGNET".