Čo je vaša najsilnejšia zbraň? Čím si pritiahnete svojich klientov a zároveň im pomôžete?
Ja som textová kúzelníčka. Mojou srdcovkou sú magnety – najmä ich obsahová stránka. A robím to s láskou a vášňou pre texty a s citom pre grafiku.
Chcete dať svojim klientom riešenie na ich problém? Pripravte im eBook, check list, záložku do knihy, video alebo e-mail kurz, aby s vami zostali. Na jednej konzultácii som od svojej klientky dostala takúto otázku:
Keď mám webstránku, potrebujem aj magnet?
A ja som sa jej na oplátku spýtala, či potrebuje klienta? Odpovedala, že áno.
Áno, podnikanie je o klientoch:
A teraz si to prečítajte ešte raz, ale v opačnom poradí, lebo tak to funguje v reále:
Takže našou najdôležitejšou úlohou je byť majákom pre našich klientov. Dať im niečo, čo ich k nám pritiahne. Žeby magnet?
Preto je fajn poznať klienta a vedieť, o čom písať, aby ste pritiahli jeho pozornosť. Pokiaľ je komunikácia s klientom na bode mrazu, môžem vám s tým pomôcť.
Na konzultácii sa pozrieme na to, kto je váš klient a ako sa mu prihovoriť. Ukážem vám, ako sa vaše know-how môže zmeniť na skvelý magnet alebo sériu článkov na vašom blogu. A mať skvelý fungujúci magnet znamená mať pozornosť svojich klientov.
V oblasti online biznisu pod slovom MAGNET obvykle myslíme naše know-how vo veľmi skrátenej a atraktívnej forme, ktorá natoľko zaujme klienta, že je ochotný vymeniť ju za svoj e-mail. On získa informácie a my kontakt naňho.
Potrebujete klienta? ISTE! Prečo by ste ináč podnikali?!
Potrebujete magnet? ISTE! Pretože váš biznis bude fungovať, len ak si s klientom vytvoríte vzťah, vzbudíte v ňom dôveru, naučíte ho niečo, čo mu v začiatkoch veľmi pomôže a bude ochotný vrátiť sa k vám pre ďalšie informácie.
Ale to, aby sa k vám vrátil, mu musíte povedať.
A poviete mu to, len ak máte naňho kontakt.
Ako ten kontakt získate?
Dáte mu niečo zdarma – eBook, check list, video …
Ako MAGNET funguje?
Ako MAGNET nefunguje?
Zabudnite! Takto to fakt nefunguje!
Apropó, videli ste už Ingrediencie skvelého magnetu? … Ak nie, stiahnite si ich tu>>>
Je jedno, či si ako magnet vyberiete eBook, video, check list, článok … každý z nich musí mať týchto 10 ingrediencií (alebo aspoň väčšinu z nich), aby spravil z klienta vášho verného fanúšika, ktorý sa k vám rád vráti.
Fajn, tak magnet už máme a rozhodne by som venovala pozornosť ešte niečomu ďalšiemu. Treba ho dať klientovi. Magnet na webe má presné miesto vo vašom biznise. Nejedná sa o žiadne „BUM magnet a koniec“. Preto je dôležité naplánovať aj fungujúcu cestu klienta:
príspevok na soc.sieťach + Magnet + 3D COVER + LANDING PAGE + e-MAILING po stiahnutí eBooku.
A práve to prvé a posledné klienti často podceňujú. Prečo? Najčastejšie preto, že nevedia, ako komunikovať so svojím klientom. O čom písať? Akú hodnotu dať klientovi vo svojich článkoch?
Ak ani len netušíte, ako zaujať svoje publikum, pozývam vás na 20 min.pokec – ochutnajte si ma tak, ako to urobila Michaela …
Teším sa, čo spolu vytvoríme
Monika Gahérová, expert na texty
www.pocitacprezeny.sk
Užite si adventný čas so mnou a dajte vášmu online obsahu tie správne ingrediencie!
V Adventnom kalendári nájdete inšpirácie * o tom, že texty, grafika a magnety dokážu chytiť vašich klientov za srdce * o tom, že nestačí urobiť jeden post na FB, poslať jeden e-mail a pripraviť jeden magnet * o tom, ako získať klienta a upratať mu cestičku, aby prišiel a zostal s vami, kým ho budete baviť.