Toto je prípadová štúdia #1 o práci s jednou klientkou a o 4 grafikách pre jej Podujatia a posty vo fb skupine.
Celý tento príbeh je dôkazom toho, že ak máte srdcového klienta, dostanete od neho rovnaké obohatenie, aké prinesie vaša práca jemu.
Tu je celý príbeh:
Po výzve CANVA – skvelé posty na FB prišiel ku mne tento e-mail:
Povedala som si, OK. Táto klientka si váži svoj čas a vie, že ho môže využiť ináč, ako lúskaním návodov. Pustili sme sa do spolupráce. Pripravila som jej niekoľko návrhov a dnes vám môžem s láskavým dovolením mojej klientky ukázať výsledok.
Vo všetkých ukážkach uvidíte, ako sa zmenila pôvodná grafika z PROGRAMU CANVA na originálnu, ušitú priamo pre jej biznis, lebo tak v CANVE pracujem ja: nájdem šablónu, ktorá sa mi páči a zmením v nej fotku, farby, texty …
#CANVA&BIZNIS_návrh1
Pôvodná grafika je ladená do ružova, ale tým, že som vložila klientkin obrázok, CANVA prispôsobila farebnú paletu k vloženému obrázku. Žiadne pátranie po vhodných farbách, len som klikla na farbu „bordó“ a bolo. Podkladový pás pod textom získal farbu prispôsobenú obrázku. Štýly písma som v rôznych úrovniach zachovala, len som zmenila veľkosti a hlavný nadpis išiel v „kapitálkach“.
#CANVA&BIZNIS_návrh2
V tejto šablóne je dominantou výrazné biele písmo na farebnom podklade / obrázku. Takže nešlo o lovenie farieb, ale o to, aký obrázok vložím na podklad. Je jasné, že čím tmavšie farby obrázka, tým zreteľnejšie bude písmo.
Štýly písma som v rôznych úrovniach zachovala a doplnila som nové textové pole pod hlavným nadpisom.
#CANVA&BIZNIS_návrh3
Canva má tisíce jedinečných farebných a žiarivých dizajnov, ale … niekedy aj fádny dizajn zaujme. Tak ako mňa tento:
pôvodná šablóna pôsobila dosť technicky (na niekoho možno naozaj až fádne), ale zapáčil sa mi čierny filter na fotkách, tzn., že môžem vložiť fotku v akejkoľvek farebnosti, výsledný dizajn bude v odtieňoch čierno-bielej.
V originálnej šablóne pre klientku som ho oživila výrazným písmom vo farbách jej biznis-brandu (jej značky).
A čo bolo najúžasnejšie, moja klientka tejto šablóne nepovedala NIE 🙂
#CANVA&BIZNIS_návrh4
Stretnutie s Michaelou bolo také iné. Ona si ma vyhliadla – potrebovala vytvoriť grafiku pre svoje posty na FB. V prvom e-maile som jej písala, aby mi poslala link na jej webstránku, lebo skôr, ako začnem tvoriť, potrebujem sa nacítiť na jej prácu.
A viete čo? Ani neviem ako, ocitla som sa na jej kurze!
Vesmír to zariadil tak, že som dostala presne to, čo som si žiadala – „potrebujem sa nacítiť na jej prácu“ – poslal mi do cesty jej kurz, na ktorom som zažila dokonalé nacítenie. A bol to úžasný zážitok.
Odporúčam, ak chcete precítiť svoju bytosť od hlavy po päty a cítiť sa ako BOHYŇA! A presne toto slovo vystihuje fotka, ktorú sme vložili do ďalšej šablóny. Mrknite na to.
Pri výbere farieb som opäť „poslúchla“ CANVU a vybrala si z predvolených farieb. Ak to takto urobíte aj vy, nemáte čo pokaziť, vaše grafiky budú ladiť a prinesú klientom harmóniu a príjemný pohľad.
Táto posledná grafika sa v mojej predstave spojila so slovom „BOHYŇA“, akonáhle som uvidela fotku, v ktorých sme sa prehŕňali po skončení kurzu. A potom bolo už len otázkou trpezlivosti, aby som našla šablónu, do ktorej by sadla ako r*ť na šerbeľ.
Hotových návrhov som mala viac, klientka si pre svoj biznis vybrala 4, ktoré sa jej páčili.
Stalo sa presne tak, ako si žiadala – vytvorila som jej niekoľko návrhov, v ktorých cez zdieľanie hotovej grafiky môže do Canvy vstúpiť a prepísať čokoľvek, čo potrebuje aktuálne podľa svojho biznisu – názov, termín, miesto konania workshopu.
LEBO PRESNE O TO V ZADANÍ IŠLO – aby si mohla upravovať grafiku podľa seba.
Ak budete článok čítať vo februári 2022, kurz na grafikách je aktuálny, odporúčam pre všetky ženy, ktoré sa vo svojom tele naozaj chcú cítiť ako BOHYNE. Ak budete čítať článok neskôr, jej aktuálne kurzy nájdete na jej webe>>>
Chcete návod, ako jednoduchou zmenou hotovej šablóny vytvoriť originálnu grafiku? O 7 dní budete mať pripravených 7 vlastných šablón na pútavé posty FB.
Alebo by sa hodilo skúsené oko mentora? Dajte mi 4 hodiny svojho času a ja vás to naučím >>>
P.S.: Dnes som vám tu opísala, ako sme s klientkou pripravovali grafiku. Naša spolupráca ešte pokračovala – vytvorili sme magnet, a potom neskôr aj e-mailing po stiahnutí magnetu. Tým sme vyladili všetko tak, aby klient na jej web prišiel, našiel tam pre seba zaujímavé info, ktoré vymenil za svoj e-mail a ona s ním mohla ďalej komunikovať.
Chcete to mať aj vy takto? Všetko presne na mieru vášho klienta, indi-vindi, v súlade s vaším biznisom? Tak šup do mentoringu, ktorý v 2023 opäť otváram + do 11.1. vám k tomu pribalím aj zaujímavý dar >>>
Teším sa, čo spolu vytvoríme.
Užite si adventný čas so mnou a dajte vášmu online obsahu tie správne ingrediencie!
V Adventnom kalendári nájdete inšpirácie * o tom, že texty, grafika a magnety dokážu chytiť vašich klientov za srdce * o tom, že nestačí urobiť jeden post na FB, poslať jeden e-mail a pripraviť jeden magnet * o tom, ako získať klienta a upratať mu cestičku, aby prišiel a zostal s vami, kým ho budete baviť.