Táto klientka si váži svoj čas

Toto je prípadová štúdia #1 o práci s jednou klientkou a o 4 grafikách pre jej Podujatia a posty vo fb skupine.

Celý tento príbeh je dôkazom toho, že ak máte srdcového klienta, dostanete od neho rovnaké obohatenie, aké prinesie vaša práca jemu.

Tu je celý príbeh:

Po výzve CANVA – skvelé posty na FB prišiel ku mne tento e-mail:

Povedala som si, OK. Táto klientka si váži svoj čas a vie, že ho môže využiť ináč, ako lúskaním návodov. Pustili sme sa do spolupráce. Pripravila som jej niekoľko návrhov a dnes vám môžem s láskavým dovolením mojej klientky ukázať výsledok.


Vo všetkých ukážkach uvidíte, ako sa zmenila pôvodná grafika z PROGRAMU CANVA na originálnu, ušitú priamo pre jej biznis, lebo tak v CANVE pracujem ja: nájdem šablónu, ktorá sa mi páči a zmením v nej fotku, farby, texty …

#CANVA&BIZNIS_návrh1

Pôvodná grafika je ladená do ružova, ale tým, že som vložila klientkin obrázok, CANVA prispôsobila farebnú paletu k vloženému obrázku. Žiadne pátranie po vhodných farbách, len som klikla na farbu „bordó“ a bolo. Podkladový pás pod textom získal farbu prispôsobenú obrázku. Štýly písma som v rôznych úrovniach zachovala, len som zmenila veľkosti a hlavný nadpis išiel v „kapitálkach“.

#CANVA&BIZNIS_návrh2

V tejto šablóne je dominantou výrazné biele písmo na farebnom podklade / obrázku. Takže nešlo o lovenie farieb, ale o to, aký obrázok vložím na podklad. Je jasné, že čím tmavšie farby obrázka, tým zreteľnejšie bude písmo.

Štýly písma som v rôznych úrovniach zachovala a doplnila som nové textové pole pod hlavným nadpisom.

#CANVA&BIZNIS_návrh3

Canva má tisíce jedinečných farebných a žiarivých dizajnov, ale … niekedy aj fádny dizajn zaujme. Tak ako mňa tento:

pôvodná šablóna pôsobila dosť technicky (na niekoho možno naozaj až fádne), ale zapáčil sa mi čierny filter na fotkách, tzn., že môžem vložiť fotku v akejkoľvek farebnosti, výsledný dizajn bude v odtieňoch čierno-bielej.

V originálnej šablóne pre klientku som ho oživila výrazným písmom vo farbách jej biznis-brandu (jej značky).

A čo bolo najúžasnejšie, moja klientka tejto šablóne nepovedala NIE 🙂

#CANVA&BIZNIS_návrh4

Stretnutie s Michaelou bolo také iné. Ona si ma vyhliadla – potrebovala vytvoriť grafiku pre svoje posty na FB. V prvom e-maile som jej písala, aby mi poslala link na jej webstránku, lebo skôr, ako začnem tvoriť, potrebujem sa nacítiť na jej prácu.

A viete čo? Ani neviem ako, ocitla som sa na jej kurze!

Vesmír to zariadil tak, že som dostala presne to, čo som si žiadala – „potrebujem sa nacítiť na jej prácu“ – poslal mi do cesty jej kurz, na ktorom som zažila dokonalé nacítenie. A bol to úžasný zážitok.

Odporúčam, ak chcete precítiť svoju bytosť od hlavy po päty a cítiť sa ako BOHYŇA! A presne toto slovo vystihuje fotka, ktorú sme vložili do ďalšej šablóny. Mrknite na to.

Pri výbere farieb som opäť „poslúchla“ CANVU a vybrala si z predvolených farieb. Ak to takto urobíte aj vy, nemáte čo pokaziť, vaše grafiky budú ladiť a prinesú klientom harmóniu a príjemný pohľad.

Táto posledná grafika sa v mojej predstave spojila so slovom „BOHYŇA“, akonáhle som uvidela fotku, v ktorých sme sa prehŕňali po skončení kurzu. A potom bolo už len otázkou trpezlivosti, aby som našla šablónu, do ktorej by sadla ako r*ť na šerbeľ.


Hotových návrhov som mala viac, klientka si pre svoj biznis vybrala 4, ktoré sa jej páčili.

Stalo sa presne tak, ako si žiadala – vytvorila som jej niekoľko návrhov, v ktorých cez zdieľanie hotovej grafiky môže do Canvy vstúpiť a prepísať čokoľvek, čo potrebuje aktuálne podľa svojho biznisu – názov, termín, miesto konania workshopu.

LEBO PRESNE O TO V ZADANÍ IŠLO – aby si mohla upravovať grafiku podľa seba.

A čo povedala na túto spoluprácu Michaela?


Chcete návod, ako jednoduchou zmenou hotovej šablóny vytvoriť originálnu grafiku pre váš biznis?

Presne k tomu sa hodí skúsené oko mentora – o 9 týždňov budete mať pripravených 9 vlastných šablón – grafickú kolekciu pre váš biznis – vytvorené v jednotnom štýle, aby ste sa stali pre klienta zapamätateľnými.

P.S.: Dnes som vám tu opísala, ako sme s klientkou pripravovali grafiku. Naša spolupráca ešte pokračovala – vytvorili sme magnet, a potom neskôr aj e-mailing po stiahnutí magnetu. Tým sme vyladili všetko tak, aby klient na jej web prišiel, našiel tam pre seba zaujímavé info, ktoré vymenil za svoj e-mail a ona s ním mohla ďalej komunikovať.

Chcete to mať aj vy takto? Všetko presne na mieru vášho klienta, indi-vindi, v súlade s vaším biznisom? Tak šup do mentoringu, ktorý v 2023 opäť otváram + do 31.5. vám k tomu pribalím aj zaujímavý dar >>>

Teším sa, čo spolu vytvoríme.

Monika Gahérová
TEXTujem a pomáham v online klientom s obsahom - magnety, predajky, check listy, landing page vyladím tak, aby hovorili rečou klienta. Mojou srdcovkou sú magnety, ktoré vám budú napĺňať e-mailovú databázu. Ráčte vstúpiť>>

AKTUÁLNA FEBRUÁROVÁ téma: MAGNET AKO SKVELÝ MARKEŤÁK

krátky sprievodca, v ktorom si ujasníte, čo robí MAGNET magnetom a bez čoho by ste magnet do sveta nemali púšťať, čo musí obsahovať, aby vám napĺňal e-mailovú databázu a privádzal klientov na web

v ŠTUDOVNI môžete študovať so mnou alebo svojím tempom - čakajú tam na vás prednášky a návody, hľadajte tému "MAGNET".